Chico's Forum

http://www.grasparkietjechico.5u.com
Tam Maken
Gepost door : manon met ip: 193.67.172.*
Op: 09/11/2004 16:56
Heb je problemen met het tam maken van je parkiet of heb je tips voor degene die zijn parkietje tam wil maken?
Laat dan hier een berichtje achter.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: manon met ip: 193.67.172.*
Op: 12/11/2004 12:40
Als je je parkietje tam wil maken is het de bedoeling dt je rustig te werk gaat en stap voor stap. Zodat de parkiet niet bang wordt. Als eerste ga je de parkiet laten wennen aan je hand in de kooi en later biedt je hem een vinger aan waar hij op kan zitten. Als je parkiet helemaal handtam is kun je proberen om hem een keer uit dew kooi te halen en te kijken hoe hij reageerd. Let hierbij wel op de gesloten gordijnen en obstakels waar hij tegenaan kan vliegen en zich kan bezeren. Heb je hier nog vragen over of heb je een aanvulling plaats dan hier een berichtje. Succes!

Groetjes Manon en een van Chico

Gepost door: manon met ip: 193.67.172.*
Op: 19/11/2004 09:38
Hoi,

Ik heb even een vraag ik heb een parkietje nu ongeveer 2 maanden en ik heb hem gekregen toen hij net uit het blok kwam. Ik heb hem toen een beetje handtam gemaakt en verder is hij altijd buiten de kooi. Nu wil ik hem echt handtam maken omdat hij best bang is heeft iemadn nog tips voor mij hoe ik dit het beste kan doen of ik hem weer helemaal opnieuw tam moet maken in de kooi of juist niet?

Groetjes Manon en een van Chico

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |